Αν οι Metallica θεωρουνται οι πιο "διανοουμενοι" του Thrash Κινηματος, οι συνομιλικοι τους Slayer ειναι τοτε η εξελιξη και επιτομη του Heavy Metal Πνευματος και αισθητικης..Και εξηγουμαι:
Τα δυο αλμπουμ "Kill'em all" και "Show No Mercy" κυκλοφορουν την ιδια χρονια (1983),σε μια περιοδο πληρους κυριαρχιας των μεγαλων metal σχηματων..Οι Metallica ανεκαθεν ηταν οι "ψαγμενοι" και πιο κοντα στους κοινωνικους προβληματισμους,αφηνοντας απο το "Ride the lightning" και μετα τα οποια ψηγματα μεταφυσικοτητας προυπηρχαν στα εφηβικα τους βηματα εως το ντεμπουτο τους..
Ας παμε στους ετερους ηγετες..Οι Slayer απεχουν μιλια μακρυα απο το πνευμα των Metallica..H Aισθητικη και ο Λογος των Slayer κυριαρχειται εως και σημερα απο τον Πολεμο,βασικο στοιχειο του αρχεγονου Heavy Metal..Το Συμπαν τους ειναι γεματο απο Μοχθηροτητα,Κακια,Αρνητισμο,Kαταβαση στο ασυνειδητο του ζωου που θελει να λεγεται ανθρωπος.
Με το καλημερα δειχνουν λοιπον τις προθεσεις τους..Αφηνουμε κατα μερος τις ολοφανερες επιρροες απο Iron Maiden,Judas Priest,Venom και ας μπουμε στο μηνυμα που θελουν να περασουν μεσα απο αυτο το μνημειωδες εργο τους..Ο χριστιανικος Σατανας που χρησιμοποιουν σαν Ηγετη τους,συμβολιζει την νεανικη τους διαθεση για πληρη ανατροπη των Παντων..Oντως μεσα απο τις αυξημενες ταχυτητες,την αιμοβορικη ατμοσφαιρα,την δολοπλοκια με τις Σκοτεινες Δυναμεις,οι Slayer επιβαλλουν στον ακροατη το δεος και την πειθω μιας Μαυρης ατμοσφαιρας οπου δεν υπαρχουν περιθωρια διαφυγης..
Το image θυμιζει αρκετα μια Black Metal μπαντα του σημερα,δειχνοντας το ποσο επιδραστικοι υπηρξαν οι Slayer στην ακραια μεταλλικη σκηνη..Αν θελουμε να αντιπαραβαλλουμε με αυτους το ετερο πολεμικο σχημα της εποχης ,τους Μanowar,θα λεγαμε αβιαστα οτι προκειται για δυο απο τα κορυφαια σχηματα που υπηρξαν ποτε,αλλα ποτε δεν ηταν στα ιδια στρατοπεδα......




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου