Eτος 1984 και ενας εικοσαχρονος Σουηδος κυκλοφορει το πρωτο του αλμπουμ μετα απο διαφορα demos και συμμετοχες σε συλλογες..Τι το διαφορετικο φερνει λοιπον ο Quorthon στην ισχυρη τοτε Heavy Metal σκηνη? Εκ πρωτης οψεως το γκρουπ (η one man band?..),φαινεται πως ειναι ενα πιστο αντιγραφο των μεγαλων Venom,ιδιαιτερα στους στιχους και στο σατανικο image..To artwork θα μπορουσε να ειναι ενα "welcome to hell" νουμερο 2..
Οσον αφορα την μουσικη,ευκολα διαπιστωνουμε τις punk επιρροες μεσα σε ενα χαοτικο μεταλλικο Βlack Thrash πεδιο με αρκετα εφε,μαυρες ατμοσφαιρες,βλασφημους στιχους,ανιερες επικλησεις στους δαιμονες της Αβυσσου..Το αντιχριστιανικο κλιμα σοβαρευει στις επομενες κυκλοφοριες,ωσπου οι Bathory περνανε στο υμνολογιο της πατρωας τους Θρησκειας,με γερη δοση περηφανειας για την Αρια καταγωγη τους.
H πρωτη τριλογια μαζι με το Blood Fire Death του "88,ειναι το ευαγγελιο της Νορβηγικης Black Metal σκηνης,που χρωστα τα παντα στους Bathory σε ολα τα επιπεδα..O χαρακτηριστικος κιθαριστικος ηχος,τα φωνητικα και οι επομενοι επικοι Δισκοι οδηγουν τον παγανιστικο περηφανο Black Metal ηχο μεχρι σημερα,ως την Συντελεια του Κοσμου..Το εξωφυλλο με την χαρακτηριστικη τραγομορφη θα κοσμησει τα t-shirt και τις δισκοθηκες καποιων Mayhem,Βurzum,Darkthrone,Εmperor,Immortal....
Οσον αφορα την μουσικη,ευκολα διαπιστωνουμε τις punk επιρροες μεσα σε ενα χαοτικο μεταλλικο Βlack Thrash πεδιο με αρκετα εφε,μαυρες ατμοσφαιρες,βλασφημους στιχους,ανιερες επικλησεις στους δαιμονες της Αβυσσου..Το αντιχριστιανικο κλιμα σοβαρευει στις επομενες κυκλοφοριες,ωσπου οι Bathory περνανε στο υμνολογιο της πατρωας τους Θρησκειας,με γερη δοση περηφανειας για την Αρια καταγωγη τους.
H πρωτη τριλογια μαζι με το Blood Fire Death του "88,ειναι το ευαγγελιο της Νορβηγικης Black Metal σκηνης,που χρωστα τα παντα στους Bathory σε ολα τα επιπεδα..O χαρακτηριστικος κιθαριστικος ηχος,τα φωνητικα και οι επομενοι επικοι Δισκοι οδηγουν τον παγανιστικο περηφανο Black Metal ηχο μεχρι σημερα,ως την Συντελεια του Κοσμου..Το εξωφυλλο με την χαρακτηριστικη τραγομορφη θα κοσμησει τα t-shirt και τις δισκοθηκες καποιων Mayhem,Βurzum,Darkthrone,Εmperor,Immortal....

