PLAYLIST

PLAYLIST:
1) BATHORY-THE GOLDEN WALLS OF HEAVEN
2) ANGELWITCH-WITCHING HOUR
3) EMPEROR-WITH STRENGTH I BURN
4) DEATH IN JUNE-ALONE IN HER NIRVANA
5) WAPPENBUND-HEIMAT
6) XENOPHOBIA-THOUSAND LIES
7) DEATH IN JUNE & BOYD RICE-NEVER
8) ALLERSEELEN-HARTUNG
9) THE RETROSIC-THE STORM
10) SLOW MOTION-QUINTESSENCE

Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

SLAYER,SHOW NO MERCY AND WAR

Αν οι Metallica θεωρουνται οι πιο "διανοουμενοι" του Thrash Κινηματος, οι συνομιλικοι τους Slayer ειναι τοτε η εξελιξη και επιτομη του Heavy Metal Πνευματος και αισθητικης..Και εξηγουμαι:
Τα δυο αλμπουμ "Kill'em all" και "Show No Mercy" κυκλοφορουν την ιδια χρονια (1983),σε μια περιοδο πληρους κυριαρχιας των μεγαλων metal σχηματων..Οι Metallica ανεκαθεν ηταν οι "ψαγμενοι" και πιο κοντα στους κοινωνικους προβληματισμους,αφηνοντας απο το "Ride the lightning" και μετα τα οποια ψηγματα μεταφυσικοτητας προυπηρχαν στα εφηβικα τους βηματα εως το ντεμπουτο τους..



Ας παμε στους ετερους ηγετες..Οι Slayer απεχουν μιλια μακρυα απο το πνευμα των Metallica..H Aισθητικη και ο Λογος των Slayer κυριαρχειται εως και σημερα απο τον Πολεμο,βασικο στοιχειο του αρχεγονου Heavy Metal..Το Συμπαν τους ειναι γεματο απο Μοχθηροτητα,Κακια,Αρνητισμο,Kαταβαση στο ασυνειδητο του ζωου που θελει να λεγεται ανθρωπος.


Με το καλημερα δειχνουν λοιπον τις προθεσεις τους..Αφηνουμε κατα μερος τις ολοφανερες επιρροες απο Iron Maiden,Judas Priest,Venom και ας μπουμε στο μηνυμα που θελουν να περασουν μεσα απο αυτο το μνημειωδες εργο τους..Ο χριστιανικος Σατανας που χρησιμοποιουν σαν Ηγετη τους,συμβολιζει την νεανικη τους διαθεση για πληρη ανατροπη των Παντων..Oντως μεσα απο τις αυξημενες ταχυτητες,την αιμοβορικη ατμοσφαιρα,την δολοπλοκια με τις Σκοτεινες Δυναμεις,οι Slayer επιβαλλουν στον ακροατη το δεος και την πειθω μιας Μαυρης ατμοσφαιρας οπου δεν υπαρχουν περιθωρια διαφυγης..


Το image θυμιζει αρκετα μια Black Metal μπαντα του σημερα,δειχνοντας το ποσο επιδραστικοι υπηρξαν οι Slayer στην ακραια μεταλλικη σκηνη..Αν θελουμε να αντιπαραβαλλουμε με αυτους το ετερο πολεμικο σχημα της εποχης ,τους Μanowar,θα λεγαμε αβιαστα οτι προκειται για δυο απο τα κορυφαια σχηματα που υπηρξαν ποτε,αλλα ποτε δεν ηταν στα ιδια στρατοπεδα......



Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

BATHORY 1984

Eτος 1984 και ενας εικοσαχρονος Σουηδος κυκλοφορει το πρωτο του αλμπουμ μετα απο διαφορα demos και συμμετοχες σε συλλογες..Τι το διαφορετικο φερνει λοιπον ο Quorthon στην ισχυρη τοτε Heavy Metal σκηνη? Εκ πρωτης οψεως το γκρουπ (η one man band?..),φαινεται πως ειναι ενα πιστο αντιγραφο των μεγαλων Venom,ιδιαιτερα στους στιχους και στο σατανικο image..To artwork θα μπορουσε να ειναι ενα "welcome to hell" νουμερο 2..
Οσον αφορα την μουσικη,ευκολα διαπιστωνουμε τις punk επιρροες μεσα σε ενα χαοτικο μεταλλικο Βlack Thrash πεδιο με αρκετα εφε,μαυρες ατμοσφαιρες,βλασφημους στιχους,ανιερες επικλησεις στους δαιμονες της Αβυσσου..Το αντιχριστιανικο κλιμα σοβαρευει στις επομενες κυκλοφοριες,ωσπου οι Bathory περνανε στο υμνολογιο της πατρωας τους Θρησκειας,με γερη δοση περηφανειας για την Αρια καταγωγη τους.
H πρωτη τριλογια μαζι με το Blood Fire Death του "88,ειναι το ευαγγελιο της Νορβηγικης Black Metal σκηνης,που χρωστα τα παντα στους Bathory σε ολα τα επιπεδα..O χαρακτηριστικος κιθαριστικος ηχος,τα φωνητικα και οι επομενοι επικοι Δισκοι οδηγουν τον παγανιστικο περηφανο Black Metal ηχο μεχρι σημερα,ως την Συντελεια του Κοσμου..Το εξωφυλλο με την χαρακτηριστικη τραγομορφη θα κοσμησει τα t-shirt και τις δισκοθηκες καποιων Mayhem,Βurzum,Darkthrone,Εmperor,Immortal....